Tosin välillä tuntuu, että tämä maailma on yksi maailmanloppua odottava pieni pallo, joka vain nysvää ja miettii mitä oikeen tapahtuu tekemättä mitään. No enhän minä itse ole sen parempi, mutta kai se on helpompi arvostella muita, kuin itseään. Itse kriittisyys kun on niin pirun synkkää puuhaa ja sen jälkeen tuppaa yleensä vain vihaamaan itseään, vaikka ei siihen niin paljon syytä olisikaan. Ihmismieli on vaikea kapine, ja pinnat niille, jotka sitä oikeasti ymmärtää. Kyllähän keittiö psykologia kaikilta sujuu... mutta jotkut ihan oikeasti tajuu mitä siel kopassa liikkuu ja miksi. Ja liikkuuko ylipäänsä siellä mitään vai ei.
Ja no, on tämä blogien maailmakin kai jokin todiste ihmisten ajatuksen juoksusta ja sen olemassa olosta. Miksi se vaan pitää tuoda esiin näin? Eikä oikeilla asioilla. Kai tämä on helpompaa. Kirjoittaa ja kelata rauhassa ajatuksia, ilman että kukaan niitä lukee kun kirjoitat. Toinen taitohan se puhuminen on. Paljon vaikeampi jos saan sanoa. Siinä saa välitöntä palautetta, paljon suorempaan kuin näin ja pitää heti olla valmiina vastaamaan ajatuksistaan. Ei ehdi miettiä ja kaunistella asioita mielessään. Joten, kyllä tämä netin ihmeellinen maailma minun päässäni voittaa. On se niin paljon helpompaa. Onneksi.
Kiittää ja kuittaa.
Siria
Kommentit